18.2.08

Σε θυμιζει ...


Ξυπνας πρωι και σου μοιαζει νυχτα
Νυχτα ειναι η ζωη σου
Η ζωη σου που φυσαω πνοη
Πνοη μες στα ονειρα σου τα στοιχειωμενα
Στοιχειωμενα απο μια αχαρη μορφη
Μορφη που παει και ερχεται

Ερχεται και φευγει και δε σε αφηνει

Δε σε αφηνει να ηρεμησεις και να προχωρησεις

Να προχωρησεις στο διαβα που εσυ οριζεις
Οριζεις τον πονο και την θλιψη
Θλιψη που κατακερματιζει καθε επιθυμια
Καθε επιθυμια και καθε προσπαθεια

Προσπαθεια για φυγη

Για φυγη απο το χαωδες απειρο
Απειρο που θα συναντησεις μια ευχη
Ευχη για ευτυχια και για απελευθερωση
Απελευθερωση ψυχης αυτο σιγοψιθυριζεις
Σιγοψιθυριζεις και συντομα θα φωναξεις
Θα φωναξεις δυνατα ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ
Ειμαι καλα το στοιχειο εχει φυγει
Εχει φυγει και δεν ξαναγυρνα

Δεν ξαναγυρνα γιατι το νικησες
Νικησες και κερδισες παλι την χαρα
Χαρα σου η χαρα μου
Ευχη σου η ευχη μου
Καλως ηλθες και παλι
ΧΑΙΡΕ ΖΩΗ !!!

Μη με ρωτας αν η αγαπη ανασταινει μ ειπε καποιος καποτε το ειδε να συμβαινει

Μα δε ξέρω αν με μισείς , θα πεθάνω αν θα χαθείς Μα δε ξέρω αν μ'αγαπάς , πες μου μη με τυρανάς ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...